6139122227139130245178421721681775320917844.jpg
خانه / روانشناس / مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی

مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی

مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی ، منجر به انتخاب مناسب ترین فرد به عنوان همسر می شود. مشاوره پیش از ازدواج برای شما که دغدغه تناسب فکری و روانی و شخصیتی با همسر آینده دارید ضروری است.

مشاوره پیش از ازدواج در قم و تهران

یک شرط لازم در موفقیت مشاوره پیش از ازدواج

ازدواج اتفاق مهم و سرنوشت سازی است. پس باید در انتخاب مشاور دقت کنید. برای نتیجه بخش بودن مشاوره ، لازم است مشاور تخصص، تجربه و تعهد لازم را داشته باشد.

بدون مشاوره ، ازدواج نکنید

متاسفانه برخی احساس تعلق و احساسات به یک فرد را نشانه تناسب می دانند. این ها بدون تعقل دست به انتخاب می زنند اما در زندگی مشترک دچار مشکل می شوند. در این هنگام است که به فکر مشاوره می افتند.

یک مساله مهم

یکی از آمادگی های مهم پیش از ازدواج ، خود آگاهی است. شناخت خود برای شناخت و انتخاب فرد دیگری برای خود بسیار لازم است. مشاور می تواند این خودآگاهی را برای شما ایجاد نماید.

تا به حال این سوالات را از خود پرسیده اید؟

  • آیا من خصوصیت های لازم یک همسر را دارم؟
    شایستگی من از کجا مشخص می شود؟
    آیا من همان شخص هستم که طرف مقابلم می خواهد؟
    و…

اینها سوالاتی است که در مشاوره پاسخ آن را خواهید یافت. دختر و پسر باید دارای شرایط لازم جسمانی، روانی، عقلی، اجتماعی و اخلاقی باشند تا شایستگی همسری داشته باشند. وجود این شرایط و تناسبات با مشاوره پیش از ازودواج با مشاور متعهدو متخصص معلوم می شود.

مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی

تاثیر مشاوره پیش از ازدواج و خانواده پایدار

ازدواج به معنای از بین بردن تفاوت ها و یا ایجاد رابطه نزدیکی با افراد کاملا مشابه و همسان نیست بلکه ازدواجی پایداری دارد و می تواند به عنوان مبدا تشکیل خانواده پایدار محسوب شود که در ان تفاوت ها به خوبی پذیرش و درک شوند و زندگی سالم و شادی را رقم زند. خودشناسی اولین گام در اقدام به انتخاب همسر است.

شخص ابتدا باید از نقاط ضعف و قوت و استعدادها و مهارت های خود ویژگی های خلقی و شخصیتی اش اگاهی داشته باشد تا در سایه این خودآگاهی به مشاوره همسان گزینی برای ازدواج نزدیک تر شود. مشاوره قبل از ازدواج این نیازاصلی و ضروری را مرتفع می سازد.

به کمک جلسات مشاوره پیش از ازدواج می توان به مشکلات و مسائلی که در دوران کودکی برای طرفین رخ داده و اثرات ان به نوعی زندگی حال او را دستخوش ناهماهنگی و یا احیانا اختلال روانی نموده است کنار زده می شود.

علاوه بر این برنامه و تست روان سنجی که روانشناس روحانی به واسطه تخصص و فن خود از ان بهره مند است یاریگر شناسایی بهتر و کامل تر طرفین از یکدیگر خواهد بود.

خانواده پایدار زمانی شکل می گیرد که میزان رضایت و تعهد و صمیمیت در ان به حد مطلوبی نمایان شود و این امر از طریق همسطحی و شناخت دقیق زوجین در مشاوره قبل ازدواج حاصل می آید.

مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی

روانشناس روحانی در دفتر مشاوره اماده ارائه خدمات مشاوره ای ازدواج تلفنی و حضوری و انلاین می باشد. امروزه با توجه به فوری و فوتی شدن خدمات و کارها می توان از سرعت و تکنولوژی در امر مشاوره و روانشناسی بهره مند شد به گونه ای که مراجعین بدون نیاز به حضور در مرکز مشاوره و تلف کردن وقت و زمان زیادی در ترافیک ها و امد و شدهای غیرضروری نسبت به مشورت گرفتن از کارشناس و متخصص مشاوره اقدام نمایند.

مشاور دینی می کوشد با صرف هزینه های کمتر فرایند مشاوره را به بهترین نحو عملیاتی سازد. اموزه های دینی و معنوی را برای حل کردن معضلات زندگی متقاضیان و مراجعین به کار بندد تا علاوه بر استفاده از تکنیک های عملی از بعد معنویت در زندگی نیز برخوردار شود.

مرکز مشاوره پیش از ازدواج با روانشناس روحانی

دفتر مشاوره در مراکز استانی و یا در شهرستان ها با بکارگیری نیزوی متخصص و کارازموده از روانشناسان روحانی در تلاش است نیازهای افراد را در این بخش تامین نماید. خدمات مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج، مشاوره خانواده و مشاوره دینی ازدواج و خانواده مشاوره خیانت و مشاوره همسرداری برخی از نظام عملیاتی روانشناس روحانی محسوب می شود.

کارشناس مشاوره درصدد است با بررسی پیشینه های شباهت و یا تفاوت در فرهنگ و موضوعات اجتماعی و اقتصادی میزان هم کفو بودن و تناسب زوجین را در مشاوره پیش از ازدواج با دیدی جامع بررسی کرده و زن و مرد را از نتایج آن آگاه سازد.

در صورتی که مشکلات فردی و یا نیاز به واکاوی و جلسات روان کاوی بیشتر احساس شود روانشناس مذهبی بر پایه اصول دینی و درمان های معنوی گرا نسبت به کنار زدن مشکلات تلاش می نماید.

بهترین مشاوره پیش ازازدواج با روانشناس روحانی در اصفهان

در اکثریت شهرها و استان های کشور پهناور ما مرکز و دفتر مشاوره ازدواج مشغول به فعالیت هستند تا پاسخگوی ابهامات و دغدغه های ذهنی و روانی افراد باشند. مشاورین کاربلد این مهارت و توانایی را دارند که به صورت مشاوره غیرحضوری نیز جلسات درمانی خود را برگزار کنند.

مشاوره پیش از ازدواج نیز از جمله مواردی است که با صلاحدید مشاور کاربلد انجام شدنی است. بهترین مشاور پیش از دواج در اصفهان باید دارای خصایص متعددی باشد که مهم ترین ان تجربه و دانش کافی و وافی در حیطه تخصصی خود است به گونه ای که علاوه بر استفاده از فنون روانشناسی و مشاوره این قدرت و انعطاف پذیری را نیز داشته باشد که در صورت نیاز مراجع را به سایر متخصصین همکار ارجاع دهد .

همدلی و توجه بی قید و شرط به مراجع و گوش دادن فعال از نمونه مهارت های بهترین مشاور پیش از ازدواج است که زوجین را در امر و مقصد خیر خود یعنی ازدواج یاری رسان باشد و پیش از تشکیل خانواده مشاوره فردی و یا زوج درمانی را نیز در صورت لزوم پیشنهاد دهد.

هدف و آرزوی ما … خوشبختی و نشاط شما

مشاوره حضوری ؛ تلفنی ، تصویری *&* طلاب ؛ دانشجویان ؛ سایر اقشار
شماره نوبت گیری : 09108644909
کانال معرفی گزینه ازدواج «امرخیردانشطلبان» : amrekheirr@
پست الکترونیکی: amrekheirr.ir@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مشاور دینی تخصصی ازدواج

مشاور ازدواج خوب تلفنی با قیمت مناسب

برای داشتن یک ازدواج خوب لازم است که از مشاوره و تجربه یک مشاور ازدواج …

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم