6139122227139130245178421721681775320917844.jpg
خانه / مشاور خانواده / تماس با مشاورخانواده و ازدواج

تماس با مشاورخانواده و ازدواج

امکان تماس با مشاورخانواده و ازدواج مدتی است که زیر نظر یک روانشناس روحانی زبده و متخصص امور دینی و روانشناسی برقرارشده است. هدف از راه اندازی مشاوره تلفنی با مشاور خانواده و ازدواج ، آسان تر کردن مشاوره شماست. هر شخصی که به هر علت در زندگی فردی یا خانوادگی خود دچار مشکلاتی شده و به هر علتی مثل نداشتن هزینه یا وقت کافی و..‌‌.امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارد از طریق تماس با مشاوره خوب خانواده و ازدواج می توانند تصمیم درستی اتخاذ کنند . دختران و پسران آماده ازدواج نیز می توانند به کمک مشاوره دینی مرکز ما انتخاب خردمندانه ای داشته باشند.تماس با مشاورخانواده و ازدواج 09108644909

ضرورت تماس با مشاور خانواده و ازدواج

انسان درطول زندگی با انتخاب ها و‌ تصمیم های ساده و سرنوشت ساز زیادی مواجه می شود. همچون ازدواج که چه بسا تا آخر عمر محاسن و معایب این انتخاب دامن گیر او و نسل آینده او شود. پس عقل حکم می کند که انسان برای امور خطیر زندگی خود از مشاور خبره همچون مشاور دینی استفاده کند تا یک عمر پشیمان نشود و خود را سرزنش نکند.

این امر آنقدر مهم است که اگر به هر دلیلی شخص نتواست به صورت حضوری به مرکز مشاوره ازدواج و خانواده مراجعه کند فقط با یک تماس تلفنی درصدد رفع مسایل ومشکلات خود براید.

شما می توانید برای مشاوره فردی ٬ مشاوره قبل و بعد ازدواج و مشاوره خانواده به مشاوره حضوری مطلع عشق مراجعه نمایید. اگر به هر دلیلی موفق به مراجعه حضوری نشدید میتوانید از طریق تماس تلفنی نوبت بگیرید . پس از نوبت گیری راس ساعت با مشاور روحانی و روانشناس مرکز جناب استاد الهی نیا در زمینه مسایل فوق بهترین استفاده را ببرید .

جهت نوبت گیری مشاوره حضوری و یا مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین تصویری با منشی مرکز تماس بگیرید وساعت حضور یا صحبت خود را با ایشان هماهنگ نمایید.

ضرورت تماس با مشاور خانواده و ازدواج

مزیت تماس با مشاور خانواده و ازدواج

در زمان ها و مکان هایی که امکان دسترسی به مرکز مشاوره برای مشاوره حضوری برای ما میسر نباشد مشاوره تلفنی و تماس با مشاور می تواند نیاز و پرسش های ما را در مورد دغدغه های ذهنی پاسخگو باشد. مزیت تماس با مشاور خانواده و ازدواج به گونه ای رقم می خورد که ابهامات و مسائلی مانند برطرف کردن اختلافات و تعارضات خانوادگی و یا تحکیم پیوند خانوادگی ، تقویت روابط زناشویی و رضایت جنسی کنار زده می شود.

در واقع مشاوره خانواده نوعی خانواده درمانی است که از طریق ان مشاور خانواده بر اساس تخصص و تجربه ای که دارد به رابطه زن و شوهر به صورت مشاوره فردی و یا زوج درمانی می پردازد. شیوه گفتگو و مکالمه دو طرف با هم و حل مساله در خانواده و زمینه های اختلاف نظر در آنان بررسی می گردد.

مشاوره فردی این فرصت را ایجاد می کند که فرد در بررسی انحصاری اگر دچار اختلالاتی باشد و نیاز به درمان روان کاوی داشته باشد به خوبی تشخیص داده شوند. در جلسات مشاوره تلفنی در زمان بندی مشخص و با صرف هزینه منصفانه تر نسبت به هزینه های زیاد مشاوره در مرکز مشاوره حضوری خانواده مسائل شناسایی می شود.

مشاور دینی ازدواج

از تفاوت عمده مشاور دینی و روانشناس مذهبی می توان به تسلط و اطلاعات تخصصی بر علوم قرانی و معارف اسلامی و دانستنی های فقهی و شرعی اشاره کرد. مشاور دینی ازدواج می کوشد راهکارهای خود را براساس متون دینی و معنوی به افراد و متقاضیان ازدواج پیشنهاد دهد.

مشاوره قبل از ادواج توسط کارشناسان مذهبی روانشناسی کمک فراوانی به افراد می رساند به گونه ای که در اجرای تست های شخصیتی و مشاوره و روان سنجی از ویژگی های خلقی و رفتاری عادات و نقاط قوت و ضعف طرفین اگاهی و شناخت پدید می آید.

همچنین مشاور دینی ازدواج بر تاثیر تعهد و وفاداری که از اصول اخلاقی و انسانی به شمار می رود تاکید دارد و با فنون مشاوره همسرداری دینی زوجین را به شیوه صحیح گفتگو و ارتباط سالم در خانواده سوق دهد. نقش ازدواج در زندگی و اهمیت دادن به جایگاهش در مسیر رشد شخصیتی و اجتماعی و بهره مندی از رضایت زناشویی در ازدواج سالم پایدار متجلی می شود.

عده ای از زوجین تصور می کنند مشاور ازدواج قصد دارد مانع تشکیل خانواده و ازدوج انان شود این تصور غلط و اشتباهی است بلکه مشاور و روانشناس دینی ازدواج با توصیه و ترفندهایی می کوشد قاطعیت و میزان موفقیت در ازدواج را برای زوجین رقم بزند.

ضرورت تماس با مشاور خانواده و ازدواج

تماس با مشاورخانواده و ازدواج

برخی از موضوعاتی که با راهکارهای مشاور خانواده و ازدواج قابل پیگیری و برطرف شدن است شامل موارد زیر است :

  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره زناشویی و حل تعارضات
  • تربیت فرزند و مشاوره همسرداری
  • مشاوره طلاق و طلاق عاطفی
  • مشاوره درمانی خیانت
  • حل کردن معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد و سو مصرف مواد مخدر همسر
  • منازعات خانوادگی و اختلافات همسران در دوران بارداری

زمان بندی جلسات مشاوره ازدواج براساس نوع مشکل و تشخیص مشاور معین می گردد.مشاور و روانشناس روحانی ازدواج و خانواده با برخوداری از پشتوانه علمی و دینی قوی هم در مشاوره و هم در دانش اسلامی و نقش تعالیم اسمانی و معنوی به درمان مراجعین و یا اصلاح نابهنجاری مشغول می شود.

روانشناس دینی ازدواج می کوشد معیارهای انتخاب همسر را بر طبق اصول پایدار و منطقی شناسایی کند و عامل همسان گزینی را در گزینش شریک زندگی به طرفین گوشزد نماید تا در اینده از بروز اختلافات عمیق در خانواده ها جلوگیری شود.

آرزو و تلاش ما…خوشبختی و نشاط شما

منبع : سایت امر خیر

amrekheirr.ir

مشاوره حضوری ؛ تلفنی ، تصویری *&* طلاب ؛ دانشجویان ؛ سایر اقشار
شماره نوبت گیری : 09108644909
کانال معرفی گزینه ازدواج «امرخیردانشطلبان» : amrekheirr@
پست الکترونیکی: amrekheirr.ir@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مشاور ازدواج خوب با قیمت مناسب

روانشناس روحانی و مشاور خانواده

روانشناس روحانی و مشاور خانواده جناب استاد الهی نیا پاسخگوی مشاوره های حضوری ، تلفنی …

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم