6139122227139130245178421721681775320917844.jpg
خانه / مشاور / مشاور ازدواج دینی

مشاور ازدواج دینی

مشاور ازدواج دینی می توند نقش مهمی در تشکیل و تحکیم خانواده داشته باشد. حتما برای خود یک مشاور ازدواج دینی داشته باشید. مسلما ضرر نخواهید کرد.

فواید مراجعه به مشاور ازدواج دینی

مشورت و مشاوره به معنای هم‌اندیشی و استفاده کردن از عقل دیگران است؛ چنانچه علی علیه‌السلام فرموده اند :

«مَن شَاورَ الرِّجال شَارکها فِی عُقُولِها؛ کسی که با دیگران مشورت کند، در خِرد آن‌ها شریک است.»۱

مشاور ازدواج دینی

هرچقدر هم انسان باتجربه باشد اما نمیتواند در همه زمینه ها صاحب نظر باشد. نیاز به مشاور در مشاوره ازدواج و خانواده قابل انکار نیست. چرا که همه دارای خانواده هستند و نیازمند فراگیری مهارت های تشکیل و تحکیم خانواده. شما با مراجعه به مشاور و روانشناس روحانی مهارت های لازم در تشکیل و تحکیم خانواده را فرا میگیرید.

زمان مراجعه به مشاور ازدواج دینی

هر جوانی نیاز به ازدواج دارد. بنابراین از همان زمانی که در خود احساس نیاز به ازدواج را مشاهده کردید حتما به دنبال مشاور خوب در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده باشید.

حتی اگر تصمیمی بر ازدواج ندارید از مشاوره با مشاور ازدواج و خانواده و مطالعه و کسب تجربه و مهارت در زمینه ازدواج غافل نشوید.

برای بهتر زیستن مشورت کنیم، مطالغه کنیم، با نگاه دقیق به افراد موفق در ازدواج و خانواده نگاه کنیم ، از مشاوره مشاور خوب بهره بگیریم تا با چشمانی باز مسیر خود را انتخاب کنیم. در راه زندگی پستی و بلندی هست. اما با همراهی و مشاوره با روانشناس خانواده و ازدواج می توان این مسیر را به راحتی طی کرد.

با کمک مشاور خوب می توان حتی از سختی های مسیر نیز لذت برد و برای ادامه راه ره توشه گرفت.

شما می توانید جهت مشاوره تلفنی ، مشاوره ازدواج دینی ، مشاوره ازدواج و همسریابی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج و طلاق ، مشاوره آنلاین تصویری در قم و تهران با ما تماس بگیرید.

[۱]. بحارالانوار، ج۱۸، باب۱۶۳، ص۳۸۲

مشاور حوزوی ازدواج

مشاورین حوزوی با آگاهی و شناختی که از علم مشاوره دارد و گذراندن دوره های تخصصی و کاربردی در این بخش می تواند به برگزاری جلسات مشاوره ازدواج و خانواده در کارگاه ها و یا مشاوره فردی در مطب و کلینیک مشاوره اقدام نماید.

تحصیلات حوزوی نیز بازوی قدرتمندی است که امکان عمل کردن و اجرای تکنیک های مشاورین متخصص در روانشناسی را تقویت می بخشد. به گونه ای که برای افرادی که از باورها و اعتقادات محکم تری نسبت به سایر اقشار جامعه دارد این دستورات و ترفندها جنبه پرکاربردی می یابد چرا که داشتن رنگ و بوی مذهب و علوم دینی در روش درمانی مشاورین ازدواج نقطه عطف انان می باشد.

بررسی چند جانبه توسط کارشناس حوزوی مشاوره به ما می آموزد که همسر دارای چه خصوصیات خلقی و شخصیتی است و عادت ها و علایق و استعدادها و نقاط ضعف و قوت او را در ارتباطات اجتماعی و دیگر موضوعات برای ما شفاف سازی می کند .

تقش معنویت در اعتقادات و تاثیری که بر روی خانواده در سال های اتی خواهد داشت نیز مورد تحلیلی مشاور حوزوی ازدواج قرار می گیرد.

مشاور ازدواج خوب در دانشگاه تهران

مسائلی که در زندگی فردی و اجتماعی تحصیلی شغلی و اقتصادی پدید می آید موجب نیاز افراد به مراجعه نزد مشاور و روانشناس را شکل می دهد. گاهی برخی مسائل خارج از ظرفیت و پذیرش اشخاص می باشد و زمینه استرس و اضطراب آنان را پیش می اورد. بنابراین یکی از پرچالش ترین موضوعات زندگی که انتخاب همسر و ازدواج است که تاثیرات فراوانی روی بخش های زندگی دارند. دانشگاه که مرکز علم و دانش  آگاهی است این فرصت را مهیا ساخته است که به دانشجویان برای مدیریت و کنترل دغدغه های فکری خود کمک رسانی می کند.

انواع خدمات مشاوره ای تحت عنوان مشاوره و روان کاوی و مددکاری و پیشگیری اسیب های اجتماعی قابل ارائه می باشد. مشاور ازدواج خوب در دانشگاه تهران که بهره وری کافی و جامع از دانش تخصصی روانشناسی و مشاوره دارد در زمینه مشاره ازدواج و خانواده ، مشاوره مذهبی اماده خدمت رسانی می باشد.

مشاوره حضوری مشاوره تلفنی و الکترونیکی در روزهای هفته در مرکز مشاوره دانشگاه تهران و شعبه های خوابگاهی و پردیس ها عملیاتی می شود.

مشاور و روانشناس دینی ازدواج

روانشناس دینی ازدواج با استفاده از تست های روان سنجی و مصاحبه بالینی زمینه و سابقه اختلالات روانی در زوجین را مورد بررسی قرار می دهد و چنانچه علائم و شواهدی از بروز اختلال و نابهنجاری رفتاری و کژکاری و انحراف جنسی دیده شود به اطلاع طرف مقابل می رساند.

مشاور دینی ازدواج که از اهمیت و جایگاه ازدواج و نقش خانواده در اسلام اطلاعات قوی و مستندی دارد می کوشد طرفین دختر و پسر را از شرایط و موضوعاتی که بعد از ازدواج و با زندگی مشترک پیش می آید اگاه سازد.

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و حضوری و یا در فضای مجازی فرصتی است که مرکز مشاوره ازدواج دینی در تهران اصفهان و مشهد و شیراز و سایر شهرهای بزرگ برای مراجعین ایجاد می کند.

روانشناس دینی در تهران که از موضوعات و گرفتاری های شهرنشینی و حساس بودن تشکیل بنیان خانواده اگاهی دارد در تلاش است بر همسانی زوجین و مشاوره دادن به اشخاصی که در انتخاب های خود کمتر دقت و نکته بینی دارند یاری گر آنان باشند. وفاداری و تعهد و ویژگی های خلقی و مسئولیت پذیری صمیمیت در خانواده ارزش فراوانی دارد که لازم است در مشاوره قبل از ازدواج از ان مطلع شود.

آرزو و تلاش ما خوشبختی شما

منبع : سایت امرخیر

amrekheirr.ir

مشاوره حضوری ؛ تلفنی ، تصویری *&* طلاب ؛ دانشجویان ؛ سایر اقشار
شماره نوبت گیری : 09108644909
کانال معرفی گزینه ازدواج «امرخیردانشطلبان» : amrekheirr@
پست الکترونیکی: amrekheirr.ir@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مشاور دینی تخصصی ازدواج

مشاور ازدواج خوب تلفنی با قیمت مناسب

برای داشتن یک ازدواج خوب لازم است که از مشاوره و تجربه یک مشاور ازدواج …

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم